Chcemy być innowacyjni w naszej kategorii produktowej. Wprowadzamy i rozwijamy nowe technologie i programy, które na celu mają zapobieganie użytkowania naszych produktów przez osoby niepełnoletnie. Poniżej opisujemy działania podejmowane przez nasz zespół, który jest odpowiedzialny za te inicjatywy.
Zdajemy sobie sprawę, że inni mają doświadczenie w tej dziedzinie. Jeśli masz dla nas pomysły lub jesteś zainteresowany współpracą w tym temacie, skontaktuj się z nami pod adresem prewencja@juullabs.pl
W Stanach Zjednoczonych zobowiązaliśmy się do zainwestowania 30 milionów dolarów w ciągu najbliższych trzech lat na niezależne badania, edukację młodzieży i rodziców oraz programy społecznościowe.
Nasze produkty sprzedajemy i informujemy o nich w sposób odpowiedzialny oraz zgodny z surowymi wytycznymi tak, aby trafiały one jedynie do dorosłych palaczy, a nie do osób poniżej 18 roku zycia.